Τρίτη, Δεκεμβρίου 09, 2008

Αποφθέγματα και Γνωμικά

Αποφθέγματα και Γνωμικά
μεγάλων προσωπικοτήτων





«Τρόπου καλοκαγαθίαν όρκου πιστοτέραν έχε».
-
«Να θεωρείς την καλή διάγνωση πιο αξιόπιστη και από τον όρκο».
Σόλων



«Η συμπεριφορά είναι ο καθρέπτης,
μέσα στον οποίο ο καθένας από εμάς παρουσιάζει την πραγματική εικόνα του».

Γκαίτε



«Κατηγορούν τον ποταμό για την ορμή του
άλλ’ όχι και την κοίτη που τον κάνει ορμητικό».

Μπέρτολντ Μπρεχτ



«Δεν τον αγάπησα τον κόσμο, ούτε κι αυτός με θέλησε.
Και τις ιεραρχίες του δεν λάτρεψα· τα γόνατά μου
υπομονετικά δεν λύγισα μπροστά στα είδωλά του.
Δε χαμογέλασα ποτέ μου ψεύτικα, ούτε κραύγασα
για να λατρέψω την ηχώ μου. Μες στα πλήθη
δεν ήμουν άλλος ένας αριθμός.
Ήμουν μαζί τους μα δεν ήμουνα δικός τους.
Ήμουν και θα ‘μαι μόνος, στη ζωή, στη μνήμη τους
ή ξεχασμένος».

Τζωρτζ Γκόρντον Νόελ Μπάιρον




«Η δικαιοσύνη χωρίς δύναμη είναι ανίσχυρη, γιατί πάντοτε υπάρχουν κακοί».
Πασκάλ



«Όποιος φροντίζει για τον αδερφό του, φροντίζει για τον εαυτό του».
Ξενοφών